otursdag igen?

mina så kallade otursdagar är inte att leka med.. jag har glömt datasladden på skolan. (hoppas jag la den i skåpet) annars kommer jag hoppa framför en buss..
det ända positiva man kan säga om den här dagen är att jag fick 10P på aplotten antar att alla mina läsare är Umeå-bor och om inte kan ni ju bara fråga vad "aplotten" är för något.

nu när jag inte sitter vid min bärbara sitter jag vid den stationära datorn.. har inte saknat den om jag ska vara ärlig. är inte van med tangentbordet heller.. trådlöst skit har mamma skaffat också.. och jag kan inte heller med alla jävla knbapptryck.. typ hur man gör ett simpelt snabel-a.
jag kan inte heller hålla på med photoshop.. det ända jag kan göra är alltså att sitta och blogga i min fula blogg med min ful bloggdesign. peace...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0