take it away from me. i dont deserve it.

varför har vuxna en tendens att prata dubbelt så högt när dom pratar i telefon?

har fått ont i min svanskota.. det är lite sisådär med det, bra att jag nog kommer slippa fystestet och att jag får åka HISS på skolan. det dåliga är att det gör ont ! och att jag inte kan ställa mig upp så lätt när jag väl satt mig.
jag är så dum. hatar verkligen mig själv. hatar emoinlägg också.. jag hatar att jag är ett as. speciellt mot john. jag känner mig sviken jag känner mig sårad jag känner mig övergiven. och jag vet inte varför. eftersom det är mot johnfronten det känns så går allt ut över honom.. och jag tänker inte lotsas som att allt är ok.. hatar allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0